logo

Dag 24: Terug naar huis :(

Vandaag stond onze wekker al om 7u30, dat deed pijn aan de oogjes want we lagen pas rond 2u in ons bed. Helaas konden we niet te lang snoezen, want we moeten op tijd aan de luchthaven zijn om terug naar huis te vertrekken. Rond een uur of 8 waren we allebei klaar om te vertrekken. Sus merkte ineens op dat hij zijn hoedje kwijt was. We waren dit vergeten in de bar waar dat we gisteren zaten. We hadden het hoedje daar op de biertoren gezet en daardoor was het ons niet opgevallen toen we daar vertrokken.

Sus is heel hard gehecht aan zijn hoedje, dus we gingen direct naar de bar om te gaan kijken of het er nog lag. En iemand had het hoedje op het hoofd gezet van één van de Boeddha stambeelden. 😀 Oef…

Na het uitchecken van ons hotel gingen we naar de bushalte. Busuren hebben we hier niet, dus het is hopen dat er snel een bus komt. Na drie kwartier, toen we eigenlijk net aan het overwegen waren om voor de zekerheid maar een taxi te nemen, stopte er plots een bus die naar de luchthaven reed. Wel goed, want dan zijn we minder geld kwijt en hebben we iets meer bath over om iets op de luchthaven te eten.

Om half 10 arriveerden we aan de luchthaven. De luchthaven was super groot, maar alles was wel heel goed aangegeven. We vonden de incheckbalie van onze bagage direct. Er stond wel een heel lange rij en we moesten lang aanschuiven. Ook aan de handbagage controle en de paspoortcontrole moesten we heel lang wachten en om 11 uur waren we pas aan de winkeltjes en restaurantjes. We hadden dus nog maar een halfuurtje tijd om snel iets te eten.

Al snel kwamen we een Japans restaurantje tegen waar ze Katsu curry hadden. Mmmmm. Alleen kwamen we 40 bath te kort om allebei een portie te kunnen nemen. We vroegen wat we met de overschot van ons geld nog konden krijgen en ze zeiden dat het geen probleem was en we kregen allebei een portie Katsu curry. Sus met kip en ik met vis.

Om half 12 mochten we al opstappen op het vliegtuig en om 12u15 stegen we op. De vlucht verliep heel vlot. Sus kreeg naar zijn voeten van de stewardess omdat hij te veel witte wijn dronk. Hij moest verplicht een appelsap drinken, daarna kreeg hij nog een laatste glas witte wijn en dan moest hij gaan slapen van haar. 😛